środa, 8 lipca 2009

W ramionach Anioła ...

Spędzasz swój czas czekając na jeszcze jedną szansę.
Na przełom co wszystko naprawi…
Zawsze znajdzie się jakiś powód
By poczuć się niewystarczająco dobrym.
Potrzebuję nieco zatracenia,
Wspaniałego uwolnienia…
Z moich żył sączy się wspomnienie,
Pozwala mi się oczyścić
I być lekką i może
Odnajdę w końcu trochę ukojenia tej nocy?

W ramionach Anioła ulecieć stąd
Z tego mrocznego, zimnego, hotelowego pokoju.
Twojej milczącej zadumy.
Jesteś w ramionach Anioła,
Być może odnajdziesz pocieszenie tam?

Tak bardzo zmęczyłeś się podążaniem uczciwą drogą.
Gdzie się nie rozejrzysz
Pełno jest szakali i złodziei czyhających za Twymi plecami
A i huragan wciąż pustoszy wszystko.
Zatem pozwalasz na tworzenie kłamstw,
Którymi wynagradzasz sobie to wszystko czego nie posiadasz.
I nie robi to żadnej różnicy -
Uciekasz po raz ostatni…
O ileż łatwiej uwierzyć w to rozkoszne wariactwo,
Ten wspaniały smutek, który zmusza mnie do padnięcia na kolana!

W ramionach Anioła ulecieć stąd....

Sarah.M - In The Arms of The Angel

7 komentarzy:

  1. Po tym co zobaczyłem zostawiam tylko to...

    Zaklęty świat ja jestem tam
    bez słów, bez zbędnych zdań
    tworząc swój magiczny swiat.
    W nim znajduje wszystko czego mi brak
    miłość, drugiego człowieka
    za oknem jest inny magiczny obraz
    czuję szepty aniołów, głos wrażliwości.
    Przeglądam się w lustrze,
    idę po schodach, czuję dotyk obcej dłoni.
    Tutaj gdzie jestem istnieje miłość.
    Pragnę budzić się w tym świecie bez zbędnych słów
    w świecie gdzie aniołowie tulą do snu.
    W zaklętej chwili oddalonej setki mil
    ja tam jestem, i chcę tam żyć.
    Słowa szczerości...
    Ps. Śliczny filmik!

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja lubie zagladac i tu... bo nawet w tych krótkich slowach nie brakuje magii... ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Magia i tajemniczość,miłość i tęsknota, łzy i radość, to wszystko w jedej pięknej kobiecie. I czyż to nie jest Dusza Anioła ...;)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. Czas czasowi nie podobny, spójrz jak to wszystko pędzi. Postarajmy się by nam nie przenikał nam między palcami;)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  5. Autorko bloga co się dzieje gdzie kolejne filmiki gdzie ta romantyczność gdzie piekno ukazywane na tej stronie, blog jest naprawde ciekawy taki inny niż wszystkie i zachęcam do powrotu do pisania.

    OdpowiedzUsuń
  6. nadziejo Kochana Ty mnie znasz lepiej niż ja samą :)

    OdpowiedzUsuń