czwartek, 21 maja 2009

Jeden z etapów w życiu..:)


No nie było mnie sporo..czas nie jest moim sprzymierzeńcem skubaniec- ciągle za szybko mija .. a niby nie pracuję hm ... przy kompie szybka kawa z rana i potem to już na świeżym powietrzu non stop .. brakuje mi pisania, blogowania, was - brakuje mi nawet mego zaklętego świata więc tam sobie czasem siadam i odpoczywam. Przygotowywałam syna do ważnego etapu w jego i moim życiu - do komunii św. Stres był miażdżący chwilami, czy starczy mi sił, pieniędzy, czasu i czy dam radę. No dałam jak zawsze choć w sumie większość była na mojej głowie - ale tak już jest w mym życiu. I tak sobie odetchnęłam kolejny raz mówiac w duchu potem sobie: "jakoś poszło Aniu - jakoś poszło ", no nawet całkiem udanie poszło w sobotę lał deszcz ale w niedzielę było piękne słońce. Padałam z nóg 2 tygodnie bo w sumie najgorsze to bieganie za wszystkim.

Ale wiecie co jest najważniejsze? - podszedł do mnie syn i mówi: Mamusiu mówiłaś że będę elegancki- zobacz i jestem, mówiłaś że to będzie moje święto itp- i jest - mamusiu Ty jesteś Kochana - Kocham Cię i Dziękuję - i miał łezki w oczach- wiecie co ...to najlepsza chwila dla mnie i najlepsza nagroda; żadne pieniądze świata .. poświęcony czas nie idzie na marne - bynajmniej do tej pory. Poświęcam dzieciom każdą wolną chwilę, żyję ich problemami itp...i choć wiem, że wychowuję je dla kogoś , że nadejdzie dzień gdy pójdą własną drogą a ja zostanę sama - to dziś jeszcze mam "chwile" by się nimi nacieszyć.

16 komentarzy:

  1. Dla takich chwil , dla takich słów warto żyć , warto sie starać ;-) To jest napiękniejsza nagroda od dziecka ;-) Pozdrawiam ;-) Tomasz 0330
    Ps. troche przeszkadza w dodwaniu komentarzy filmik , który wchodzi w pole wpisywanego tekstu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Aniu! W końcu się dostałam na Twój blog, coś ostatnio mi komp nawala;( te małe szkraby są zaprawdę cudem dla nas matek;) Wiedziałam, że sobie poradzisz, bo nie było innej możliwości. A czas pędzi ichwilami chciałoby się, by zaczekał na nas, gdy wolniej przebiermy nogami;)
    Pozdrawiam Cię cieplutko;***

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dla takich chwil warto życ:)Miłego dzionka:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Janika -Dla takich z serca płynących słów i ukochanych istot warto zrobić wszystko co w naszej mocy. Ciesz się z tego,że masz takie kochane i mądre dzieci,że potrafią docenić twój trud,że Ci ufają. To piękne.

    OdpowiedzUsuń
  5. To najwspanialsze momenty w życiu... Zapisuj je, zatrzymuj w kadrze aparatu... Kiedyś pokażesz je dzieciom... dorosłym. Mówię Ci..., to piękne chwile. Przytulam cieplutko. :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. to chyba musi być najpiękniejsze w życiu dla kobiety - gdy dzieci doceniają jej pomoc, pracę, poświęcenie...
    a że Cię nie ma, gdy taka pogoda, to co się dziwić... ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak Aniu-dzieci to najpiękniejszy kwiat tego świata-s a niczym białe Róże...takie niewinne...Masz kochanego syna,który Ci zaufal i tak się stało jak Jemu powiedziałaś...to doprawdy piękne...Jak Anioła GŁOS...PS-Tę piosenkę kiedyś słuchałem na okrągło...jest piękna - pozdrawiam Aniu cieplutko i życze Ci zawsze takich wdzięcznych słów od dzieci...Adampoeta...

    OdpowiedzUsuń
  8. Być z dzieckiem w jego chwilach ważnych i dac mu odczuć, że jest się nie z obowiązku - bezcenne :-) Tomasz (ptakiduszy.blog.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne przeżycia za Tobą! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. ciesz sie z takich chwil bo one tak krotko trwają....

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie ma większej nagrody niż uśmiech dziecka, prawda?
    A co to tęsknota za blogowym światem, to i ja doskonale wiem...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotki piękne, więc i wspomnienia po uroczystości zapewne także;)
    Pozdrawiam cieplutko i słonecznego weekendu Ci życzę;***

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniałegoo, rodzinnego weekendu. :)))

    OdpowiedzUsuń
  14. A tu już pędzi nowy tydzień z nowym mięsiącem - szok!!!
    Buziaczki zostawiam dla Pięknej kobietki;)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pozdrowienia truskawkowe dla Ciebie... :)
    ElusiaP

    OdpowiedzUsuń