poniedziałek, 29 czerwca 2009

Zrzucono ją w przepaść ale przeżyła ...

Ileż to spraw, myśli, przeżyć, rozterek przeżywamy nieustannie na nowo,
a i okazuje się że to co mnie spotyka ma ciągle podobny scenariusz
choć grają bardzo różni aktorzy.

A swojego czasu dostałam tyle cennych rad ...
Pamiętacie jak mówiłam że nie warto się oglądać za siebie?
- cóż za głupia jednak jest natura ludzka
ciekawość, wiara w to że przecież nic się nie stanie,
tylko zerknąć..
obejrzałam się by zrozumieć to co się wydarzyło.
no a czasem to zerknięcie powoduje...stratę czasu
Tak po prostu, stratę czasu jakże cennego w życiu.
Wciąż go nie doceniam i wciąż mi ucieka.
Obejrzałam się za siebie i - straciłam niemalże rok czasu - bo
czas cofnął się jak bumerang,
wróciło to co było i tak jak kiedyś się skończyło.
To takie bez sensu.
Czuję się jakbym podróż w czasie miała za sobą cofnęłam się rok czasu ale wróciłam
i zauważam że straciłam nie tylko rok ale znacznie więcej lat.
Rany jak gorzej jeszcze musi być by odnależć "światło w tunelu życia"

Nadzieja nie wystacza, jeśli brak nam możliwości.

7 komentarzy:

  1. Człowiek ciągle musi próbować, wracać, dotykać i ciągle przekonuje się,że nie warto było, że lepiej było zostawić i nie wracać.....no cóż taka nasza natura.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czasami mimowolnie wracamy do przeszłości i dlatego walczmy z tym, bo ona potrafi nas niszczyc.

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja obejrzałam się za siebie... I wnioski niedalekie mam od Twoich...
    Miło pozdrawiam. :0

    OdpowiedzUsuń
  4. DZIĘKUJĘ UŚMIECHEM SERCA.
    Radość i ukojenie niech trwa
    Dla Ciebie w każdej chwili dnia
    Uśmiech serca i ust Twoich
    Niech zawsze się radośnie unosi
    A ciepłe i radosne słońce
    Niech serce Twoje łaskocze
    Dziś serce moje w podzięce
    Uśmiecha się radośnie do Ciebie.
    Spójrz na dzień radośnie
    I zatrzymaj jego piękny płomień
    Spójrz i zawsze spoglądaj
    Zawsze bądź... proszę radosna.

    Adampoeta...

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobno zawsze trzeba wierzyć w lepsze jutro, marzyć o pięknych chwilach a się spełnią... przytualam. mam nadzieję, że los się odwróci...

    OdpowiedzUsuń
  6. Już w Biblii nas ostrzegano, żeby nie oglądać się za siebie, bo można zamienić się w słup soli, prawda to niesłychana, bo zawsze kiedy się oglądamy za siebie tracimy coś co było przed nami....może Coś pięknego i niepowtarzalnego... ale człowiek uczy się całe życie...pyłek kosmczny zostawiam na szczęście....

    OdpowiedzUsuń
  7. "światło w tunelu wystarcza"..

    nadzieje, zawsze trzeba posiadać..
    nie raz przychodzą momenty, których się nie zpodziewamy..
    Nasze życie przestaje być juz taki proste...wszystko obraca się do góry nogami..

    mam nadzieję, że będzie dobrze ;*
    Przytulam

    sweetgirl71

    OdpowiedzUsuń