czwartek, 2 kwietnia 2009

Cud narodzin zdarza się co rok...








Jak natura potrafi się budzić – mamy okazję obserwować co roku...jakież to niesłychanie cudowne zjawisko to chyba nie trzeba nikogo przekonywać...
Czekamy na wiosnę a jednocześnie tak jak szybko ona się rozwija tak my jeszcze szybciej o niej zapominamy... mija kilka dni.. no wiosna fajnie jest,,, powie wielu no widziałem/łam no weź bo już wszyscy gadają ..itp..i gnają dalej do pracy, do sklepu , do domów, wsiadają w auta bo zapomnieli że w zasadzie mają możliwość chodzenia bo są zdrowi i umieją chodzić...ale po co jak wygodniej jechać... a to deszcz a to szybciej – lada moment będzie gorąco to lepiej w auto bo klimatyzacja to taki wspaniały wynalazek- powodujący uczulenia i źle wpływający na drogi oddechowe- ale na ten fakt to się „macha reką” i dodaje „ e tam”- ważna wygoda.
Ale czy to faktycznie taka wygoda? – ile tracimy nie widząc co się dzieje wokół nas w każdej sekundzie, co dzieje się w przyrodzie.


Chyba każdy wiosnę zauważył, no kwiaty kwitną, powietrze pachnie, trawa się zieleni itp...a ja poszłam na spacer nawet nie miałam celu dokąd pójdę ot szłam sobie...wyłączyłam myśli, założyłam słuchawki na uszy i choć nie zawsze zerkam pod nogi to jednak instynktownie zwracam uwagę po czym stąpam...idę zamyślona... nagle chodnik jakby ściemniał, jakby się ruszał,,, przystaję, a na powierzchnię wyruszyły do pracy pracowite mrówki...tylko poczuły ciepło, słoneczko i już do pracy...- kto się zastanawia jak trudno im miejsce znależć, jak często muszą się przenosić i odbudowywać swoje miejsca bo ciągle są niszczone i deptane... ileż to stworzeń jest z nami.. na drzewach na ziemi w powietrzu i choć niekoniecznie i nie wszystkie lubimy to starajmy się chociaż nie wchodzić im w drogę złośliwie.

I Moi Drodzy na spacer czas iść.




13 komentarzy:

  1. Jest tak jak mówisz , najpierw długo sie czeka na wiosnę , a późnej , coraz mniej na nia zwracamy uwagę , podobnie tez jest z innymi rzeczami , które po jakimś czasie stają sie codziennością , która po prostu w okół nas jest.
    Miło mi gościć, w twoim nowym, bardzo miłym kąciku ;-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana ja na spacer chodze i to regularnie,a wczoraj byłam również i dzis jak szłam na uczelnie to zachwycałam sie kwiatkami w lesie,bo puszczają swe listki:)jednak zabieganie powoduje iż zapominamy o pięknie naturt,a to błąd:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiosna dookoła do ludzi woła-może właśnie warto się zatrzymać i ją do serca zapisać-zapamiętać,jak pięknie się rozwija...adampoeta

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już całkowicie odstawiłam wszystko co zmotoryzowane. Uwielbiam spacery, wiosną, latem i nawet piękną zimą. Teraz szczególnie, bo widać jak przyroda żyje i jest piękna. Wszędzie gdzie idę, chodzę dookoła, by mieć dalej i przyjemniej;) Są wyjątki jak się spieszę, ale to zdarza mi się rzadko;D
    Pozdrawiam słonecznie;*** nadzieja

    OdpowiedzUsuń
  5. Fakt, wysiądźmy z aut... Zostawmy je w garażu. Jak pięknie jest na dworze... :)))) Miło pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cud narodzin... piszesz... co rok... :)) A ja mówię, że co krok. Teraz rodzi się Wiosna, jutro nowe kwiaty i listki na drzewach, pojutrze jeszcze coś i jeszcze... To życie jest cudem... :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo tak, nie zwracamy uwagi na otaczające nas piękno, ja się staram, aż mi się buzia uśmiecha...

    OdpowiedzUsuń
  8. Z dnia na dzień jest cudniej, pąki radośniej rozbrzmiewają pchając się do promieni. Taki stan przyrody, daje szanse nadziei, że to co umiera, potrafi się odrodzić. Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Wiosna, to najcudowniejsza pora roku. To lekarstwo na wszystkie nasze stresy.Pozdrawiam wiosennie, a z okazji świąt chciałam złożyć Ci życzenia: miłych i radosnych Świąt Wielkanocnych.janika

    OdpowiedzUsuń
  10. Pukam życząc miłego dnia;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Malutki baranek ma złote różki,
    pilnuje pisanek na trawce z rzeżuszki,
    gdy nikt nie widzi chorągiewką buja
    i cicho beczy wesołego Alleluja.
    Już składam życzonka,bo potem w natłoku spraw mogę nie miec czasu:)

    OdpowiedzUsuń